Monday, September 27, 2010

Tension sangat!!!!

Suatu hari ana ditanya ketika dalam bas... oleh seorang sahabat berbangsa cina beragama kristian..

"zu,kamu pernah tension tak?"
"hmmm..." ana berfikir.
"kalo kamu tension kamu buat apa?"
"ting,saya tak pasti lah,jarang lah saya fikir tentang tension..,kalo tentang assignment,apa yang jadi pun,saya tetap kena buat.."
"aah..betul-betul.."

perbualan berakhir di situ..

Dan sekarang ini,ana benar-benar sedang tension...tension apabila kita perlu buat sesuatu yang kita tak suka dan tak ada masa untuk melakukannya..

Green Lung..satu persatuan under fakulti farmasi. Ana pun tak pasti macam mana ana boleh join club nie plak!!!! Aish,masalah nya ialah..club nie nak buat program juga weekend nie! Pas tue ana kena jadi facilitator for kopitian station and sketsa and everything need to be in english!!! Ana tak nak join!
Membuatkan otak ana serabut je..

 Ana tak ada masa untuk semua tue...banyak lagi assignment yang ana nak kna buat,report 2,3 lagi..dan kerja dengan Allah lagi...yang paling tak tahan..kami semua perlukan rehearsal 2-3 kali sebelum perkhemahan selama tiga hari itu..benar-benar membuang masa! Club nie dipegang oleh pelajar cina..tak tahu lah macam mana pelakasanaan nya,tentatifnya...
Yang paling membuatkan ana stress,everything will be done in english and have to make the activity havoc..how could i do it!!!  TENSIONNYA!

Ditambah pula dengan result midsem yang baru keluar...menambah semangat supaya usaha lebih sikit..terlalu teruk! Final tinggal 3 minggu je lagi....tapi kalo macam nie,macam mana ana nak  concentrate....buntu!!!!!!!!!!!!!!!!

Yang paling dan memang ana tak suka dan tak minat dan membuatkan ana tension ialah...GREEN LUNG. Ana harap sangat ana demam untuk minggu nie supaya tak boleh join perkhemahan tue...

"Ya Allah permudahkanlah!"

Para sahabat,tolong doakan ana..

Dah lama rasanya tak rasa macam nie,,,,,

1 comment:

  1. salam ukht..sabar itu kan indah.Allah know better then us :)

    ReplyDelete

AIM TOWARDS THE END..

AIM TOWARDS THE END..