Friday, January 15, 2010

kesedihan

Kesedihan melanda lagi diri ini..
betapa lemahnya hati ini..
hatiku ini menangis lagi
hatiku pedih dan sakit
rasa inilah kesedihan kali kedua dalam hidupku
tapi apa dayaku
aku hanya bisa merintih pilu

amira,syakinah,shakirah
sahabat terapat yang aku ada
tempat aku berpaut
tempat aku bersandar
tapi sekarang
aku betul2 dalam kesedihan
sedih ukhti..
terlalu sedih dengan hidupku..
apa yang telah aku lakukan
aku buntu
aku terlalu lemah
sangat lemah
terlalu mudah mata nie mengalir
mudah sungguh hati ini
terasa..
bantulah aku
pimpinlah aku
terlalu banyak yang aku pendamkan
aku tak mampu berpura-pura selama-lamanya
hatiku sengsara
diriku penat hidup sebegini
aku tak kuat ukhti..
tapi aku yakin dengan janji Allah
yang kita selalu diingatkan

"Allah tidak menguji hambanya dengan apa yang hambanya tak mampu menghadapinya"


otak aku buntu
hidupku ditakdirkan begini
banyak dugaan dan masalah
teruslah redha
zuraidah..
kau boleh
teruskan berusaha...
usaha!
usaha!
usaha!
usaha!

hidup ini ibarat taman permainan..
terus berusaha untuk berjaya
mengumpul point terbanyak..
dan sampai ke garisan penamat..

wasalam


No comments:

Post a Comment

AIM TOWARDS THE END..

AIM TOWARDS THE END..