Saturday, February 20, 2010

tersedar..


salam..

aku baru sahaja tersedarkah dari dunia nyata...

terlalu lena di dunia sendiri....

abangku=bangcik bertunang pada 16 februari yang lepas...

tapi kenapa aku x suka ya kepada akak 2..

kenapa perasaaan itu hadir?

kenapa aku nie bersikap teburu-buru

hatiku dah dikuasai syaitan agaknya..

aku kutuk2 dia...

kesian pulak kat die..

tapi perangai die tue yang aku tak suka!

dah lama aku x nampak org yang bersikap begitu...

hiish! geram..

aku sampai comment kat fb

dengan kata2 yang x patut..

sampai aku ditegur dalam fb gak

"mulut tue jg2 sket,kalo kne kat batang hidung sendiri camna?"

aku p lagi terasa n terus delete semua comment..

baru aku tersedar aku nie.....


teruk..
ikut rasa sendiri j..

mna taw akak tue sebenarnye...

sket j cm 2..

tp sebenarnye baiknye banyak..

cuma kau x mengenalinya betoi2 ag..

just one day wasnt enough to judge.....

hopefully....


No comments:

Post a Comment

AIM TOWARDS THE END..

AIM TOWARDS THE END..